View My Stats

domingo, 30 de marzo de 2014

El soroll baixa a tot BCN menys a Ciutat Vella

El soroll baixa a tot BCN menys a Ciutat Vella

El regidor es va aturar en la mobilitat i va explicar que la ciutat els ha d'agrair molt a les motos, que ja són el 30% del parc de vehicles. Són més sorolloses, però ajuden a la fluïdesa del trànsit, i això és un aspecte que transcendeix al que escupen pels seus tubs d'escapament. «Un tema que és bo per a la ciutat, no és bo per a la contaminació acústica», va assumir el veterà regidor. Pot ser que amb el turisme de Ciutat Vella estigui passant una cosa similar, és a dir, que l'activitat econòmica que generen faci menys lesiu el soroll de més que puguin causar al centre de la ciutat. Puigdollers va rebutjar completament la comparació. «Hi ha molt moviment de persones perquè és una zona on bona part dels turistes fan vida», va sentenciar. Sobre el tipus de soroll, va argumentar que no és tant el que passa dins dels locals com les cues i l'enrenou que s'acostuma a concentrar als accessos.
PROVES PILOT / El consistori té previst iniciar una campanya de sensibilització a l'estiu a les zones amb més deures pendents en matèria de bullici urbà (Ciutat Vella, Eixample i Sarrià-Sant Gervasi). El regidor no va voler avançar el sentit d'aquestes proves pilot, i quan se li va preguntar sobre el que ja es fa la resta de l'any, va derivar cap a un dossier de premsa que recull mesures com l'asfaltat sonoreductor, el foment de la bici o el vehicle elèctric i la instal·lació de limitadors acústics en els concerts.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario