View My Stats

sábado, 13 de septiembre de 2014

Al raval es un xollo que et paguin per fer la vista grossa

Una cosa normal del barri 

Sóc una veïna del Raval. L'altre dia pujant pel carrer Joaquim Costa al migdia vaig veure un home tirat per terra, sense moure's, al mig del carrer. Va coincidir que passava un cotxe dels Mossos i el vaig aturar. Al dirigir-me a l'agent i explicar-li els fets em va respondre: “Però una cosa normal del barri o alguna de més greu? És que en aquest barri, ja se sap, gent borratxa o dormint per terra ja és normal…” La meva resposta va ser evidentment d'indignació i de sorpresa. “Aleshores com que és normal no cal fer-hi res?” Efectivament en aquest barri és normal veure gent que està beguda, vomitant, pixant, cagant, dormint, cridant, llençant escombraries per terra o per la finestra, a qualsevol hora del dia o de la nit. Venedors de llaunes venent cervesa, droga, prostitució, tril·lers, etc. El que ja no trobo tan normal és l'actitud i la resposta dels Mossos d'Esquadra. Veient que aquesta situació ja fa anys que dura i no només no s'arregla sinó que empitjora, jo personalment ja estic buscant pis fora de Barcelona, “la cosa normal al barri”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario