View My Stats

jueves, 2 de abril de 2009

Campanya publicitària

Proposta de campanya publicitària sobre Barcelona, mostrant la realitat que volen amagar...



5 comentarios:

  1. No sé si se acabarán dando cuenta de que estas campañas de promoción de Barcelona como marca no servirán de nada si la realidad no se adecua mínimamente a ellas.

    Es decir, si vendemos Barcelona a los turistas pero luego cuando vienen al Raval les roban hasta los calzoncillos, no creo que la imagen que tienen de Barcelona acabe siendo muy positiva.

    Quizás sería más efectivo limpiar primero las calles de delincuencia y luego presumir de ello.

    ResponderEliminar
  2. Mientas estoy en la puerta de mi pequeña tienda, en un intento de evitar que un grupo de elementos me bloqueen la entrada, observo cosas como que uno de esos individuos va metiendo mano literalmente en el culo de las chicas que pasan sin importar si van solas o acompañadas, como salen detrás de los turistas que pasan por esta calle, venden drogas, escupen directamente a los cristales de las tiendas, se pelean violentamente entre ellos, por las mañanas encuentro botellas rotas, vasos, vómitos, mehadas etc. En fin esto es un cromo que hace que por aquí la posible clientela ni se asome. Los comerciantes no nos podemos ganar la vida y los vecinos no pueden vivir y lo único que podría evitar esto seria una mayor presencia policial y talvez un cambio en la legislación.
    Los responsables Municipales y la “Generalitat” han de saber que en el Raval no se puede vivir y en lugar de esconder el problema han de solucionarlo, se que es difícil pero esto acabara mal es evidente y las denuncias presentadas por varios vecinos y comerciante no parecen influir en nada.

    ResponderEliminar
  3. Hola ravaleros. total mente de acuerdo ,con cada uno de los comentarios soy un vecino de Picalquers
    y ha diario, están los que todos vemos y el municipio no quiere ver hes decir los camellos, ladrones y demás no se ha que esperan para terminar con todo esto, quizás no interesa a los Políticos porque los tacharan de racistas pues bien que nos tachen de racistas a nosotros los que soportamos ha diario esta degradación del barrio pero realmente quien son los racistas nosotros o ellos pues cuando les llamas la atención por dejar la bolsa de basura en la calle lo primero que te dicen hes calla racista
    español de mierda, quiero comentar algo que sucedió días atrás pues andaba en busca del pan en la c/hospital con riereta es decir donde esta el foco,que todos conocemos y el ayuntamiento tan bien,cuando veo una pareja de japoneses recién llegados buscando alojamiento con la maleta ha rastras el y ella un bolso de mano sujetándolo como podía pues tan bien iba cargada con maletas, cuando vi dos marroquíes dispuestos a pegar el tirón digo marroquíes porque hablo y entiendo algo del idioma total que pude evitar el atraco no sin jugármela pues los dos empezaron a amenazarme con pincharme lo que eludí contestandoles en su idioma pues les dio que pensar o eso creo total que no se como diablos parar esta fuga de vecinos de toda la vida en nuestro barrio, tampoco se como no controlan las tiendas pues siempre esta el de la caja y tres o cuatro controlando, todos sabemos lo que cuesta pagar un autónomo, ellos lo tienen fácil si entra un inspector solo son clientes y si les preguntas como lo hacen para pagar ha tanto trabajador contestan no entiendo, bueno felicidades ha nuestros políticos por tan grande favor que nos deleitan ha los vecinos del rabal y la ciudad de Barcelona. un saludo,

    ResponderEliminar
  4. FORMACIO UNIVERSITARIA AL RAVAL

    Des de les passades eleccions europees, a la zona on conflueix el carrer robador amb Hospital hi ha hagut una devallada considerable de la contaminació acústica durant la nit. Això ha permès als veïns, com a mínim, poder descansar durant una temporada. Inicialment vaig pensar que era el principi de la fi del problema, però a mesura que han anat passant els dies he pogut comprobar que bàsicament hi ha hagut un canvi d'estratègia associada segurament a un procés formatiu intensiu... vaja... un màster.
    Sembla ser que la posada en pràctica dels coneixaments adquirits en les diferents assignatures d'aquest màster es fan "in situ" .

    Modul Sanitari.
    El día 1 de juliol van deixar de haver-hi pixades en la zona de confluència del carrer robador-hospital. Es veu que en el mòdul els hi han explicat que només es pot fer pipi i caca als llocs permesos per l'ordenança del civisme i que han estat dissenyats per aquesta
    finalitat, es a dir: al devant de la Biblioteca de Catalunya y la Biblioteca pública i infantil de Sant Pau, a la porta de la Reial acadèmia de Farmacia i els voltants de la residència d'investigadors del Consell Superior d'Investigacions Científiques i de l'Institut d'estudis Catalans. Desconec el que han fet aquestes institucions per ser guardonades amb
    tan honorable funció? Pot-ser simplement no s'ha deixar manipular políticament.....

    Modul de Urbanitat.
    El dia 1 d'agost coincidint amb l'inici de vacances corporatives, es va tornar a activar el sistema de vigilancia paramilitar permanent i drug delivery a la cantonada robador-hospital, però després del màster intensiu al que semblen estar sotmesos aquests comercials, amb estupor, he pogut comprobar que han après a fer les seves tasques de vigilancia i distribució.... però en silenci. Tota una deferència en vers els veïns.

    Modul de Català
    El dia 15 d'agost, mentre intentava entrar a casa meva, ja es van adressar a mi en Català... Molt be!!!!... van exclamar amb to amanaçador. Si el qui m'ho hagues dit, hagués estat un català practicant ho hagués intenrpretat com un.... ves fent, que ja t'ho trobaras!!! En qualsevol cas, aquest mòdul els anirá encaminant cap a la plena integració, si menys no lingüistica. ( Cal tenir el nivell C de català per obtenir la nacionalitat Espanyola???)

    Modul de Diversificació de negoci:
    El dia 19 d'agost mentre passava per els Jardins Lluch i Rubió, em vaig creuar amb un parell d'alumnes del màster i vaig poder escoltar part de la conversa. Un dels individuus li comentava molt ofès a l'altre: A mi no me tiene que decir como tengo que robar, yo ahora ya se como se hace..... Amb el que em va quedar perfectament clar que no n'hi ha prou especialitzant-se en la distribució de substancies, la preservació de fronteres i la vigilancia de cantonades, sinó que ara també cal formació en altres àrees de negoci.

    No vull ni pensar quins altres mòduls d'especialització hi haurà fins a finals d'any.
    Utilització d'armes blanques, obertura de panys i candaus, ràpel aplicat a façanes????

    D'això jo en dic organització, treball en xarxa, adaptació al medi i integració. Em pregunto si algú te tot el temari sencer del màster amb el llistat del professorat???

    ResponderEliminar
  5. MEUBLÉS DEL RAVAL

    Nosaltres tenim un meublé a la nostra finca.
    La nostra finca és vella, no té entrada. Obres la porta del carrer i ja et trobes les escales, unes escales que fan 65cm de ample, de la paret a la barana. En aquestes dimensions, els veïns ens hem de creuar amb una fila de clients i prostitutes cada dia de l'any, del matí a la nit.
    Fa tres anys que demano a l'Ajuntament que faci alguna cosa, quan em trobo a la Guàrdia Urbana els demano per què no fan res, que estem molt cansats, que quan vam entrar a viure aquí no teníem a la Princesa (la madame), que tenim 14 criatures a l'escala menors de 12 anys i que cada dia han de veure aquesta maleïda desfilada.

    Però ara, l'Ajuntament vol legalitzar els meublés. Això vol dir que qui vulgui podrà obrir un pis com el que nosaltres hem de suportar i els veïns no tindrem res a dir? Siusplau, si la nostra finca ha de ser un prostíbul que ens treguin d'aquí, o elles o nosaltres però barrejats NO!!!

    ResponderEliminar